مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-09اقتصادي

بررسی عوامل تشدید گرد و غبار در خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: عوامل مختلفی در ایجاد پدیده گرد و خاک استان موثر بوده و سبب شده تا کانون های بحرانی فرسایش بادی استان از 28 مورد به 32 مورد افزایش پیدا کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: عوامل مختلفی در ایجاد پدیده گرد و خاک استان موثر بوده و سبب شده تا کانون های بحرانی فرسایش بادی استان از 28 مورد به 32 مورد افزایش پیدا کند.

علیرضا نصرآبادی در رابطه با وضعیت استان در مورد پدیده گرد و خاک در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه بحث بیابان تحت تاثیر تغییرات جهانی اقلیم هستیم که همه کشورها را درگیر ساخته است.

وی تصریح کرد: این تغییرات اقلیم از سال 92 میلادی منجر به نشست های بین المللی شد تا توجه ویژه و خاصی به این موضوع صورت گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: همه کشورها باید به این موضوع ورود پیدا کنند و با افزایش سرانه فضای سبز و کنترل مناطق بیابانی در این راستا تلاش کنند و به نوعی بحث بیابان بر اقدامات پیشی گرفته چون تعییرات اقلیم بسیار گسترده بوده و با افزایش دما بارش ها به شدت کم شده و بارش ها عمدتاً رگباری و در بازه زمانی خاصی رخ داده و جذب مناسبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عوامل تشدید گرد و غبار در خراسان جنوبی

بررسی عوامل تشدید گرد و غبار در خراسان جنوبی