مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-17پزشكي

غربالگری شپش سر دانش آموزان


رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مهمترین برنامه های بهداشتی در گروه سنی نوجوانان را شامل معاینات دانش آموزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،  چند روز دیگر زنگ آغاز مدارس کشور به صدا در می آید و میلیونها دانش آموز برای کسب علم و دانش روانه مدارس می شوند.

بهداشت و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از اهمیت زیادی به ویژه در دوران فعالیت مدارس و حضور دانش آموزان برخوردار است و توصیه های بهداشتی همواره مورد تاکید متخصصان حوزه بهداشت و درمان بوده است.

حضور زیاد دانش آموزان در مدارس با توجه به اینکه فعالیت مدارس غالبا در روزهای سرد سال است و بروز بیماری های فصلی همچون سرماخوردگی و آنفلوآنزا ضرورت توجه بیش از پیش دانش آموزان و به تبع آنها والدین شان به رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار می دهد.

همچنین غربالگری برخی بیماری ها در بین دانش آموزان و آموزش نکات بهداشتی و استفاده از وسائل شخصی در مدارس نقش بسیار موثری در جلوگیری از ابتلا به بیماری ها دارد.

فاطمه ولی نژاد،رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مهمترین برنامه های بهداشتی در گروه سنی نوجوانان را شامل معاینات دانش آموزان، بازدید از مدارس و آموزش بهداشت عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری شپش سر دانش آموزان

غربالگری شپش سر دانش آموزان