مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-20سياسي

محکوم امنیتی با لباس تروریست های پژاک در دانشگاه تهران چه می کند؟


اخیراً فیلمی کوتاه از جلسه به ظاهر دفاع از پایان نامه ای در دانشگاه تهران منتشر شد که در آن دختری دانشجو بدون حجاب و با لباس تروریست های پژاک حضور دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: روز گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی پخش شد که نشان می داد لیلا حسین زاده محکوم امنیتی در جلسه دفاع از پایان نامه خود با لباس گریلاهای گروه تروریستی پژاک و بدون داشتن حجاب حضور پیدا کرده است.

نکته قابل توجه، شروع کردن به سخنرانی این فرد با اسم بردن و احترام به دو تجزیه طلب وابسته به شوروی در دهه 20 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، برخی مسئولان دانشگاه تهران درخصوص این فیلم گفتند: این جلسه، جلسه ای رسمی با عنوان دفاع از پایان نامه نبوده است و این فرد با اصرار از اساتید خود در گروه مردم شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، جلسه ای را با عنوان جلسه آمادگی برای دفاع ترتیب داده و در آن به هدف خود که همان تهیه فیلم در این شکل و شمایل است دست یافته است.

در توضیحات دانشگاه تهران به نقل از  معاون آموزشی دانشگاه تهران آمده است: بر اساس رأی کمیسیون موارد خاص دانشگاه مورخ 14 شهریور ماه 1402، این فرد به دو علت اتمام سنوات مجاز تحصیل و عدم ثبت نام در نیم سال دوم سال تحصیلی 1402 ـ 1401 (نیم سال دهم پس از ورود به دانشگاه و نیم سال هفتم تحصیل) از تحصیل محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم امنیتی با لباس تروریست های پژاک در دانشگاه تهران چه می کند؟

محکوم امنیتی با لباس تروریست های پژاک در دانشگاه تهران چه می کند؟