مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-31سياسي

درآمد مازاد مرزی به استانهای مرزی اختصاص یابد


استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون مرز عوایدی برای استان نداشته است، گفت: درآمد مازاد مرزی به استانهای مرزی اختصاص یابد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون مرز عوایدی برای استان نداشته است، گفت: درآمد مازاد مرزی به استانهای مرزی اختصاص یابد.

محمدصادق معتمدیان 9 شهریور در جلسه شورای اداری که با حضور معاون رییس جمهور و رییس برنامه و بودجه کشور و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، گفت: با وجود اینکه 25 درصد پایانه ها در آذربایجان غربی است و تنها استانی هستیم که ارتباط ریلی و جاده ای با اروپا و ترکیه داریم، نیاز است بخشی از مازاد درآمد مرزی به استان اختصاص یابد که اگر محقق شود علاوه براینکه استان از این منافع بهره مند شده و تحولی در تجارت بین الملل را شاهد خواهیم بود، این امر منافع ملی نیز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم مرزی آذربایجان غربی با3 کشور و قرارگیری در مسیر دو کریدور شرق به غرب و شمالغرب به جنوب غرب و قرار گرفتن 25 درصد از 24 پایانه کشور در استان نشان از ظرفیتهای استان در تجارت بین الملل است، گفت: تجارت بین الملل به عنوان پیشران اصلی اقتصادی استان محسوب می شود که اولویت ما تجارت بین الملل و تکمیل زیر ساختهایی این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مازاد مرزی به استانهای مرزی اختصاص یابد

درآمد مازاد مرزی به استانهای مرزی اختصاص یابد