مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:412023-08-26اقتصادي

وزیر صمت: خرید کالا از خارج کشور به معنای صادرات شغل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز در سفر به کرمانشاه از چندین صنایع که توسط وزارت صمت سرمایه گذاری شده و همچنین از چندین صنایع دیگر که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده، بازدیدی انجام شد.

وی اولویت برنامه کاری این وزارتخانه را در فعال کردن سرمایه های مردمی در راستای ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای کشور توصیف کرد و افزود: خوشبختانه در کرمانشاه صنایع با هدف صادرات در حال احداث است که امیدواریم در این بازدیدها با شناخت بیشتر مشکلات صنعتگران برای رفع آن اقداماتی انجام دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری با عنوان های اقتصادی، خاطرنشان کرد: امسال به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده که باید همه متعهد به تولید باشیم، لذا وزارت صمت؛ وزارت تولید است و بنده هم وزیر تولید هستم.

وی گفت: در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت؛ تجارتی مدنظر است که صادرکننده تولیدات مبتنی بر مزیت های کشور باشد.

علی آبادی از حمایت تولیدکنندگان به عنوان اولویت کاری خود سخن گفت و افزود: تولید وقتی صادرات محور باشد نشان دهنده کیفیت است چون در بازار بین المللی کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: خرید کالا از خارج کشور به معنای صادرات شغل است

وزیر صمت: خرید کالا از خارج کشور به معنای صادرات شغل است