مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-03اقتصادي

حل مشکل پسماند ماکلوان با برنامه محوری برطرف شده است


حل مشکل پسماند ماکلوان با برنامه محوری و تصمیم سازی درست برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر ثریا محقق دوست بعد از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: 5 کیلومتر آسفالت با اعتباری حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان در ایام هفته دولت در این شهر به بهره برداری رسید که فاز نهایی بلوار ماکلوان نیز به امید خدا در دهه فجر افتتاح می شود.

محقق دوست با بیان اینکه الگوی شهرداری در مدیریت پسماند ماکلوان جامع و مشخص شده که طی یک ساله گذشته جمع شدن زباله 50 درصد نسبت به گذشته کاهش داشته است، گفت: برای اینکه مبحث تفکیک زباله از مبدا در شهر بهتر به چشم بیاید نیازمند انجام برنامه هایی از جمله تبلیغات محیطی و دیگر اقدامات با هدف ترغیب شهروندان به همکاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه گشت زنی ها به منظور اجرای پروژه تفکیک زباله از مبدا آغاز شده است، افزود: حل مشکل پسماند ماکلوان با برنامه محوری و تصمیم سازی درست برطرف شده است.

شهردار ماکلوان بیان کرد: با توجه به اینکه این شهر فاقد کتابخانه عمومی است اما سال گذشته شهرداری سهم نیم درصد از درآمدها را حساب کتابخانه عمومی واریز کرده است.

وی بابیان اینکه نزدیک ترین کتابخانه به شهر ماکلوان در روستای زیده واقع شده است، افزود: معتقدیم که برای ارتقای سطح سرانه مطالعه و آگاهی مردم در سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل پسماند ماکلوان با برنامه محوری برطرف شده است

حل مشکل پسماند ماکلوان با برنامه محوری برطرف شده است