مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:402023-09-02اقتصادي

راز گرانی میوه در یاسوج با شیراز گردی مسئولان اصناف+تصویر


در چند منطقه شهر شیراز و بزرگترین میدان میوه و تره بار شیراز قیمت ها، نوع و کیفیت میوه ها در مقایسه با شهر یاسوج مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج قیمت انواع میوه در بازار خرده فروشی یاسوج از سوی اتحادیه  صنف میوه و تره بار  درجه یک قرار زیر اعلام شده است به این ترتیب که هر کیلو آلوشابلن 39هزار تومان، شلیل 50 هزار تومان ، هلو45هزار تومان، انگور عسکری 26 هزار تومان، انگور سیاه 40 هزار تومان، پسته 320هزار تومان، انبه 105 هزار تومان، سیب زمینی 18 هزار تومان، پیاز سفید10هزار و 500 تومان، پیاز قرمز 13 هزار تومان، گوجه 9 هزار تومان، موز 90 هزار تومان و هویج 12 هزار تومان.

  در این میان افزایش عجیب و غریب قیمت برخی میوه ها که نقش مهمی در سبد مصرف خانوار  دارد طی روزهای اخیر در بازار یاسوج موجبات نارضایتی و گلایه شهروندان را در پی داشته است.

مهرداد الهی رییس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و هاشم قاسمی موردراز دبیر اجرایی اتاق اصناف در واکنش  به این نارضایتی ها و گزارشات مردمی و بررسی های لازم طی یک ماموریت فوری به همراه دستگاه های نظارتی از جمله معاون مدیرکل اقتصادی استاندار ،مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان، رییس گشت مشترک تعزیرات ، مسولان بازرسی و نظارت بر اصناف استان ، بازرسان صنعت معدن و تجارت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز گرانی میوه در یاسوج با شیراز گردی مسئولان اصناف+تصویر

راز گرانی میوه در یاسوج با شیراز گردی مسئولان اصناف+تصویر