مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-24بين الملل

حمله ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه های حلب، لاذقیه و حماه


یگان هایی از ارتش سوریه با همکاری نیروی هوافضای روسیه حملات هوایی و توپخانه ای متمرکزی را علیه مواضع تروریست ها در حومه های ادلب، لاذقیه و حماه صورت دادند.

- یگان هایی از ارتش سوریه با همکاری نیروی هوافضای روسیه حملات هوایی و توپخانه ای متمرکزی را علیه مواضع تروریست ها در حومه های ادلب، لاذقیه و حماه صورت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در پاسخ به تجاوزات مکرر گروهک های تروریستی به روستاها و شهرک های امن در حومه های حلب، لاذقیه و حماه، یگان هایی از نیروهای مسلح سوریه در این مناطق مواضع تروریست ها را هدف حمله قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که یگان های نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروی هوافضای روسیه و بعد از عملیات رهگیری و تعقیب دقیق، حملات هوایی و توپخانه ای متمرکزی را علیه مقر تروریست ها، سکوهای پرتاب موشک، پهپادها و انبارهای مهمات آنها صورت دادند که منجر به انهدام بخش عمده آنها و هلاکت و مجروح شدن دهها تروریست شد که اکثریت آنها از سرکردگان این گروهک ها هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است که یگان هایی از نیروهای مسلح سوریه توانستند پنج پهپاد متعلق به تروریست هایی را که در تلاش برای حمله به غیرنظامیان در آن منطقه بودند سرنگون کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه های حلب، لاذقیه و حماه

حمله ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه های حلب، لاذقیه و حماه