مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-13سياسي

املاک شهرداری باید در مسیر خدمت گذاری به مردم هزینه شوند


رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم صیانت از املاک و دارایی های شهرداری، گفت: این املاک متعلق به مردم هستند و باید در مسیر خدمت گذاری به مردم هزینه شوند بنابراین باید با جدیت از تتاول، - ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم صیانت از املاک و دارایی های شهرداری، گفت: این املاک متعلق به مردم هستند و باید در مسیر خدمت گذاری به مردم هزینه شوند بنابراین باید با جدیت از تتاول، دست اندازی و دستبرد به املاک شهرداری جلوگیری شود.

سید محمدعلی پورموسوی در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (22 شهریورماه) برگزار شد، با طرح چند تذکر به شهرداری اظهار کرد: اخیرا حقوق برخی در شهرداری اهواز به دلایل مختلف قطع شده است یا بخشی از حقوق را قطع کرده اند که این کار به صورت قانونی انجام نشده است.

شورای کار یا مجموعه های رسیدگی به تخلفات اداری، مرجع قطع حقوق هستند و اگر کسی غیر از این مراجع حقوق را قطع کند، غیرقانونی است.

از شهردار می خواهیم به این موارد رسیدگی کند و امروز این موارد خلاف قانون، اصلاح شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اقداماتی که باید در قالب ستاد ماه مهر و بازگشایی مدارس انجام شود، افزود: مجموعه سازمان ها و به ویژه شهرداری باید در این زمینه کمک کنند و اقداماتی که قرار است انجام شوند، اطلاع رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک شهرداری باید در مسیر خدمت گذاری به مردم هزینه شوند

املاک شهرداری باید در مسیر خدمت گذاری به مردم هزینه شوند