مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:412023-09-13ورزشي

پایان مسابقات کلیستنیکس قهرمانی گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، مسابقات کلیستنیکس قهرمانی گیلان امروز با حضور بیش از 70 ورزشکار این رشته از 10 شهر استان گیلان در بخش مردان و به میزبانی بندرانزلی در پارک شهید اخترکاویان برگزار شد.

این دوره از مسابقات در 3 دسته وزنی (سبک، میان و سنگین) برگزار شد که شرکت کنندگان پس از قرعه کشی در رقابتی تنگاتنگ و نفسگیر مسابقه دادند و در پایان، اسامی قهرمانان و نفرات برتر این دوره از رقابت ها اعلام شد.

  در دسته سبک وزن به ترتیب ایمان ندافی از آستانه اشرفیه به مقام اول، رضا شعبانی از رودسر و امید پورقاسمی از لاهیجان به مقام دوم مشترک و رضا جعفری نژاد از بندرانزلی به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در دسته میان وزن به ترتیب، امید هاشم زاده از بندرانزلی و دانیال اکبریان از رشت به مقام مشترک اول، فرزام کامیار از رشت به مقام دوم و سعید مولایی از لاهیجان به مقام سوم دست یافتند.

  در دسته سنگین وزن نیز حسین محمد دوست از آستانه اشرفیه، محمدنقی قربانی از رودسر و سینا ساسانیان از آستارا به ترتیب اول تا سوم شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در گروه سنی نوجوانان نیز مقام اول به سهیل درویشی از بندرانزلی، مقام دوم به امیرحسین غلام حسینی از بندرانزلی و مقام سوم به مهراب حق طلب از لاهیجان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات کلیستنیکس قهرمانی گیلان

پایان مسابقات کلیستنیکس قهرمانی گیلان