مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-26اجتماعي

دانشجومعلمان چهارمحال و بختیاری با کمبود فضای خوابگاهی روبرو هستند


رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان، با شروع سال تحصیلی 288 دانشجومعلم آقا با کمبود فضای خوابگاهی و آموزشی روبرو هستند.

- ذبیح الله کاوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر سه دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر، پردیس شهید رجایی فرخشهر و پردیس بحرالعلوم در چهارمحال و بختیاری برای تربیت معلم وجود دارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق آمارهای جدید ارائه شده و افزایش ظرفیت، با مشکل کمبود فضای خوابگاهی برای دانشجومعلمان در این پردیس ها روبرو هستیم.

وی افزود: مرکز شهید رجایی و بحرالعلوم نیاز به مکانی با 288 نفر ظرفیت دارد، پردیس شهید باهنر نیز 160 نفر ظرفیت نیاز داشت که با همکاری خوب آموزش و پرورش مدرسه میرداماد برای اسکان دانشجومعلمان خانم در نظر گرفته شد و تا حدودی مشکل برطرف شده است.

کاوه بیان کرد: طبق آخرین آمار در 25 مرداد، 201 نفر آقا به پردیس بحرالعلوم داده شد در حالی که تا قبل از بنا این بود آمار پذیرش 106 نفر باشد و این افزایش ناگهانی نیازمند ساختمان جدید با امکانات بیشتر است.

وی ادامه داد: 75 درصد افراد پذیرش شده بومی هستند و از مناطق دور به مرکز استان می آیند که همگی نیاز به خوابگاه دارند و ساختمان های فرسوده گذشته دیگر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجومعلمان چهارمحال و بختیاری با کمبود فضای خوابگاهی روبرو هستند

دانشجومعلمان چهارمحال و بختیاری با کمبود فضای خوابگاهی روبرو هستند