مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 23:552023-09-03حوادث

دستگیری مرد جنایتکار در مسیر فرودگاه


مرد جنایتکار که مدعی است برای میانجیگری و آشتی دادن دوست خود با همسرش به خانه وی رفته اما در یک درگیری او را کشته و جسدش را آتش زده است در حالی که قصد خروج از کشور  داشت  با همکاری پلیس اصفهان و قم دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ حسین ترکیان، رییس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر بیان داشت: 28مرداد امسال خانمی به کلانتری12 خورزوق مراجعه و عنوان کرد که پسر35 ساله اش ناپدید شده و هیچ خبری از وی ندارد.

پس از اظهارات این خانم پرونده ای تشکیل و موضوع برای رسیدگی در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.

کارآگاهان برای انجام تحقیقات ابتدا به محل زندگی مرد جوان رفتند و در بررسی دقیق آثاری از خون فرد مورد نظر را مشاهده کردند.

در ادامه با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و تحقیق از همسر، دوستان و همسایگان وی در نهایت دریافتند یکی از دوستان مرد جوان آخرین بار به منزل او رفته و صدای دعوا و درگیری آنها هم از داخل منزل شنیده شده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: برای کشف راز گم شدن مرد جوان بلافاصله دوست مرد جوان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفت و در نهایت پس از چند روز کار ویژه پلیسی مشخص شد وی قصد فراراز کشور را دارد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مرد جنایتکار در مسیر فرودگاه

دستگیری مرد جنایتکار در مسیر فرودگاه