مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:552023-08-28اقتصادي

هدف دانشگاه فنی و حرفه ای، کاهش دغدغه اشتغال جوانان است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان با اشاره به اجرای طرح تاد گفت: هدف دانشگاه فنی و حرفه ای این است که مهارت و اشتغال به دنبال هم باشند و دغدغه شغل برای جوانان کاهش یابد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان با اشاره به اجرای طرح "تاد" گفت: هدف دانشگاه فنی و حرفه ای این است که مهارت و اشتغال به دنبال هم باشند و دغدغه شغل برای جوانان کاهش یابد.

رسول شمشادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هدف مهم ما این است که زمینه مهارت آموزی را تقویت کنیم، اظهار کرد: در دانشگاه فنی و حرفه ای پایه های کار بر اساس تقاضا محوری پیش می رود و برای تحقق این امر انجمن مدیران صنعت استان و انجمن کارفرمایان، خانه صنعت و معدن را دعوت کردیم تا نیازهای خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: حتی اگر اصناف بخواهند صنعت چموش دوزی را که در ماسوله رواج دارد و یا رشتی دوزی را توسعه دهند، ما می توانیم این دوره ها را در گیلان راه اندازی کنیم و این امر نشان دهنده تحرک و پویایی دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان است.

شمشادی ادامه داد: اصناف، صنعت، کشاورزی و سازمان های مردم نهادی که در این بخش ها کار می کنند به ما درخواست دهند برای توسعه یافتگی چه رشته هایی را نیاز دارند تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دانشگاه فنی و حرفه ای، کاهش دغدغه اشتغال جوانان است

هدف دانشگاه فنی و حرفه ای، کاهش دغدغه اشتغال جوانان است