مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-27اقتصادي

پیش فروش مرحله سوم بلیت قطارهای اربعین آغاز شد + قیمت ها


هرچند قیمت بلیت اتوبوس از تهران به خرمشهر حدود 800 هزار تعیین شده، اما در بحث قطار هیچ گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است.

- جی پلاس ؛ مرحله سوم پیش فروش بلیت قطارهای اربعین از امروز آغاز شد.

مدیرعامل راه آهن به تشریح اقدامات ویژه راه آهن برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین و خدمات رسانی مطلوب به زائران حرم اباعبدلله الحسین (ع) پرداخت و گفت: مرحله سوم پیش فروش بلیت قطارهای اربعین از امروز آغاز خواهد شد.

به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی اظهار داشت: مسافرانی که دیروز ساعت 11 و 40 دقیقه با قطار از تهران به مقصد کربلا عازم شده بودند، حوالی ساعت 6 صبح امروز به شلمچه رسیدند و قبل از غروب به ایستگاه کربلا در پنج کیلومتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) خواهند رسید.

مدیرعامل راه آهن از افزایش 2 برابری قطار مشهد- کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: از فردا تا پایان هفته، تعداد قطارها از تهران به مقصد اهواز و خرمشهر را تا چهار برابر نسبت به ایام عادی سال افزایش خواهیم داد.

صالحی با بیان اینکه از ساعت 10 امروز پیش فروش مرحله سوم بلیت قطارهای اربعین آغاز خواهد شد، تاکید کرد: هرچند قیمت بلیت اتوبوس از تهران به خرمشهر حدود 800 هزار تعیین شده، اما در بحث قطار هیچ گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است و قطارهای چهار تخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش مرحله سوم بلیت قطارهای اربعین آغاز شد + قیمت ها

پیش فروش مرحله سوم بلیت قطارهای اربعین آغاز شد + قیمت ها