مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-14سياسي

50 آموزش دیده نهضت سوادآموزی، پزشک شدند/ طرح مجلس برای تعیین تکلیف معلمان «نهضتی»


بنابر اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی، حدود 50 نفر از بزرگسالانی که برای آموزش سواد وارد نهضت سوادآموزی شده بودند، - 50 آموزش دیده نهضت سوادآموزی، پزشک شدند/ طرح مجلس برای تعیین تکلیف معلمان نهضتی بنابر اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی، حدود 50 نفر از بزرگسالانی که برای آموزش سواد وارد نهضت سوادآموزی شده بودند، در حال حاضر مدرک پزشکی گرفته و پزشک شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عبدی با حضور در برنامه فرامتن شبکه افق سیما، با اشاره به اینکه در اساسنامه سازمان نهضت سواد آموزی ماموریت آموزش این سازمان برای افراد 10 سال به بالا عنوان شده است، اظهار کرد: نهضت سوادآموزی در واقع آموزش دوره اول بزرگسالان را در کشور پرچمداری کرده و یکی از الگوهای بسیار قوی در دنیا است؛ چراکه شتاب بسیار بالایی داشته است.

وی توضیح داد: از سال 57 تا تقریبا سال 2020، رشد دنیا در امر باسوادسازی 18 درصد بوده است اما باسوادسازی در ایران و در همین بازه زمانی تقریبا 50 درصد رشد داشته است که این رقم بالایی است.

از سوی دیگر بسیاری از کشورهایی که در امر سوادآموزی و آموزش پایه بزرگسالان کار می کنند، به مدرک تحصیلی خیلی اهمیت نمی دهند، اما باسوادی در نهضت سوادآموزی معادل مدرک تحصیلی است و افراد می توانند ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 آموزش دیده نهضت سوادآموزی، پزشک شدند/ طرح مجلس برای تعیین تکلیف معلمان «نهضتی»

50 آموزش دیده نهضت سوادآموزی، پزشک شدند/ طرح مجلس برای تعیین تکلیف معلمان «نهضتی»