مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-18پزشكي

سریع ترین روش پاک کردن لکه های سیاه گردو


بیشتر مردم هنگام پوست کندن گردو متوجه سیاهی دستشان نمی شود و وقتی که دستشان سیاه شد به دنبال روشی برای پاک کردن لکه گردو می گردند.

- ، پوست گردوی تازه هنگام تماس با دست ، سبب سیاه شدن دست ها می شود به طوری که این لکه های سیاه با شستن دستها با مایع دستشویی از بین نمی رود .

اگر دستان شما هم در اثر کندن پوست گردو سیاه شده است ، راهکارهایی که در این بخش آورده ایم می تواند کمک کننده باشد تا سیاهی را از روی دستتان از بین ببرید.

علت سیاه شدن دست بر اثر تماس با گردوی تازه نمناک نوشت؛ پوست گردوی تازه به دلیل ترکیبات اسیدی موجود در آن خاصیت رنگدهی فوق العاده ای دارد .

اگر پوست گردو با سطح پوست بدن و اکسیژن تماس پیدا کند، لکه های قهوه ای را ایجاد می کند که عمیق هستند و به راحتی از بین نمی روند .

این خاصیت رنگدهی زیاد پوست گردو سبب شده از قدیم الایام از آن به عنوان یک ماده رنگی برای رنگ کردن مو با پوست گردو و رنگ کردن نخ و الیاف استفاده شود.

این رنگ طبیعی، با دوام و ماندگار بوده و از ثبات بالایی برخوردار است.

چگونه لکه های سیاه گردو را از روی دست پاک کنیم ؟ پاک کردن لکه های سیاه گردو با برگ درخت گردو اگر دست شما با تماس با پوست گردو سیاه شده ، برای پاک کردن این لکه ، برگ خود درخت گردو روی لکه‎ها مالش دهید و سپس دستتان را بشویید تا رنگ دستتان پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریع ترین روش پاک کردن لکه های سیاه گردو

سریع ترین روش پاک کردن لکه های سیاه گردو