مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-01سياسي

کوچک نمایی دستاوردها از برنامه های دشمنان است


ائمه جمعه استان زنجان با تقدیر از دولت برای بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی، سفر استاندار به شهرستان ها و افتتاح پروژه ها، انتخاب استاندار زنجان به عنوان استاندار برتر، - بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت و فرماندهان سپاه که مشمول رسیدن به قله و ناکارآمد نشان دادن نظام، سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات و کتمان و کوچک نمایی دستاوردها از برنامه های دشمنان است، فصل برداشت زیتون و پیشگیری از ورود دلالان به این عرصه و قرار گرفتن در ایام اربعین و ارج و قرب این پیاده روی از جمله موارد مطرح شده در خطبه های نماز جمعه استان بود.

حجت الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه آب بر در خطبه های این هفته نماز جمعه به فرا رسیدن زمان برداشت زیتون در طارم اشاره و اظهار کرد: با توجه کم بودن میزان این محصول باید مراقبت بیشتری از فروش آن انجام شود.

امام جمعه آب بر با توصیه به کشاورزان برای نفروختن محصول طارم خود به افراد ناشناس و دلال ها گفت: این مراقبت باید توسط مسوولان هم انجام شود تا دسترنج کشاورزان با قیمت پایین فروخته نشود.

وی به سفر استاندار به شهرستان طارم اشاره و تصریح کرد: در این سفر پروژه های خوبی افتتاح و یا کلنگ زنی شد که از جمله آن گازرسانی به چند روستای صعب العبور بود که امیدوارم در اجرا هم با همکاری مردم با موفقیت همراه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک نمایی دستاوردها از برنامه های دشمنان است

کوچک نمایی دستاوردها از برنامه های دشمنان است