مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:252023-08-30سياسي

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش قدم قدم تا آزادی ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد .

- به گزارش  خبرگزاری فارس از یزد،  سید مسعود عظیمی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش قدم قدم تا آزادی اظهار کرد: این پویش به مناسبت ماه صفر ویژه جاماندگان اربعین اجراشده و هیئت ها، نیکوکاران و هیئت های عزاداری دارالعباده می توانند کمک های خود را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایند.

وی افزود: با اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی در ماه محرم با مشارکت  هیئت های مذهبی خیرین و جمع آوری نذورات مردم  از نیکوکاران و تعداد 20 محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد تصریح کرد: در نظر داریم تا تیزرها و کلیپ های ساخته شده در خصوص پویش قدم قدم تا آزادی را از طریق شبکه استانی یزد پخش تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود ا به این ستاد اهدا نمایند.

عظیمی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت: همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد