مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 01:002023-09-17بين الملل

همین باباتو کُشت! (گفت و شنود)


آمریکا حق دارد برای دلداری خودش و اپوزیسیون دست به کاری بزند ولی تا به حال همه تیرهایش به سنگ خورده و به نفع تحریم شدگان تمام شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: دیدی آمریکا چه بلایی بر سر خبرگزاری فارس و تسنیم و شبکه پرس تی وی آورده است؟! وزارت خزانه داری آمریکا این مراکز خبری را تحریم کرده است! گفتم: خوش به حال باغبانی که شغال از او قهر کند! گفت: حالا مثلاً قرار است چه چیزی را تحریم کنند؟! و مگر تا حالا تحریمی هم بوده که انجام نداده باشند؟! گفتم: حیوونکی ها شش ماه با تبلیغات گسترده و همه جانبه و میلیون ها دلار هزینه برای سالگرد اغتشاشات پاییز سال گذشته زمین و زمان را به هم دوخته بودند ولی نه فقط با بی محلی و تو دهنی مردم رو برو شدند بلکه ده ها محموله تسلیحاتی که برای اغتشاشگران فرستاده بودند کشف و به نفع نظام ضبط شده است، همه تروریست هایی که اعزام کرده بودند بازداشت شده اند، عوامل اصلی آنها در داخل کشور شناسایی و دستگیر شده اند.

لیدر های ساکن آمریکا و اروپا به روشی که هنوز برای سرویس های خارجی گیج کننده است دستگیر و درون گونی به داخل کشور منتقل شده اند.

سران اپوزیسیون به جان هم افتاده اند و.

گفت: پس آمریکا حق دارد برای دلداری خودش و اپوزیسیون دست به کاری بزند ولی تا به حال همه تیرهایش به سنگ خورده و به نفع تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همین باباتو کُشت! (گفت و شنود)

همین باباتو کُشت! (گفت و شنود)