مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-15سياسي

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: فتنه سال گذشته از فتنه داعش نیز بدتر بود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن در سال گذشته موضوع زن را بر سر دست گرفتند، آنها همه امکانات را به میدان آوردند، این فتنه به مراتب بدتر از فتنه داعش بود و حتی مدل کشتن مردم نیز همانند و یا بدتر از داعش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نمازجمعه شهرستان بجنورد که ظهر امروز در محل مصلی امام خمینی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا(ع) در دوران کوتاهی که ولایت عهدی به ایشان تحمیل شد، درس های زیادی به شیعیان آموختند که یکی از آن ها عزاداری دهه اول محرم است که دائما به آن توصیه داشتند و مردم را به آن فرا می خواندند.

وی در ادامه گفت: یکسال از فتنه ای که دشمنان علیه کشور به راه انداختند می گذرد و در این یکسال تحلیل های مختلفی ارائه شد، از روزی که مردم انقلاب کردند و دست عجانب را از کشور قطع کردند دشمن دائما بر علیه مردم و کشور توطئه کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: یکی از این فتنه ها، فتنه سال گذشته بود، دشمن قبل از این بنا داشت تا با داعش ایران را شبیه سوریه کند و کشور عزیزمان را ساقط و ایران را پاره پاره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: فتنه سال گذشته از فتنه داعش نیز بدتر بود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: فتنه سال گذشته از فتنه داعش نیز بدتر بود