مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-08سياسي

افزایش گیت ها در مرز مهران سبب کاهش ماندگاری زوار شد


امسال تعداد گیت های عراق در مرز مهران از 30 گیت به 120 گیت افزایش یافت، این موضوع شدت سرعت عبور زوار را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس ستاد مرکزی اربعین با حضور در برنامه صف اول، توضیحات مفصلی درباره اقدامات این ستاد بیان کرد.

سوال: آنچه در اربعین گذشته چه آمار ها و اطلاعاتی وجود دارد و برای احتمالاً سال آینده چه برنامه ریزی هایی بنا است که اتفاق بیفتد؟ میراحمدی: عرض سلام و ادب و همچنین همه بینندگان عزیز و عرض تسلیت دارم ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اصحاب و یاران باوفای ایشان را و یاد کنیم و گرامی بداریم خاطره شهدا را بالاخص شهدای امنیت را که امسال زائران عزیز ما به نیت و نیابت از این شهدا در این حماسه عظیم حضور پیدا کردند.

سوال: تا الان چطور گذشته عملیات اربعین؟ میراحمدی: به فضل الهی آن چیزی که می شود گفت رضایتمندی بسیار بالای شرکت کنندگان در اربعین است.

ما به کرات در این مدت در میان زائرانی که چه در مسیر رفت بودند و چه در مسیر برگشت حضور پیدا می کردیم، در همه مرز ها و حقیقتاً ما شرمنده اظهار محبت این عزیزان بودیم که دائماً اظهار لطف می کردند، اظهار رضایت کامل می کردند و اربعین امسال را اربعین کاملاً متفاوتی با سال های گذشته می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گیت ها در مرز مهران سبب کاهش ماندگاری زوار شد

افزایش گیت ها در مرز مهران سبب کاهش ماندگاری زوار شد