مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:212023-09-01سياسي

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم در محل مصلای اردبیل برگزار گردید با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای در دیدار اخیر با جمعی از مردم اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ملاقات با دست اندرکاران کنگره 3400 شهید استان اردبیل فضائلی در شان استان اردبیل بیان فرمودند که هیچ نقطه ایران حائز آن نیست.

وحدت و یکپارچگی ایران امروز ما و بلکه وجود ایران عزیز ما مرهون تلاش صفویه از خطه اردبیل است یعنی الان نیز همه ما در کنار سفره صفویه هستیم و به تعبیر محیط طباطبایی اگر اردبیل نبود ایران نبود.

وی افزود: بعد از سقوط ساسانیان اولین انسجام در سطح کلان کشور ایران توسط صفویه صورت پذیرفت و یک امپراتوری عظیم که 40 درصد آن در حال حاضر دست ما رسیده است تشکیل گردید و شان ملت ما را تا عنان السماء بالا برد.

انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد امام جمعه اردبیل ادامه داد: دوم اینکه انتشار مذهب اهل بیت در سراسر ایران از اردبیل شروع شد یعنی اردبیل ایران را به فضیلتی استثنایی که موالات با اهل بیت نبی مکرم اسلام است مزین ساخت در نتیجه کل ایرانیان در این وصف بی نظیر مدیون خطه استان اردبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است

امام جمعه اردبیل: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است