مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-23سياسي

سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه ای تشکیل دهد


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: مدیریت بحران کشور برای به نتیجه رسیدن برنامه هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در همایش فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در تبریز با بیان اینکه جنس بحران ها در جامعه امروزی تغییر کرده است، اظهار کرد: امروز در شیوه حکمرانی دچار مشکل هستیم و کارهایی می کنیم که با عقل سازگاری ندارد.

وی اضافه کرد: مدیریت بحران نباید منتظر سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی باشد بلکه باید شیوه های جدید حکمرانی را که کشور به آن نیاز دارد مطرح کند تا از سوی بالادستی ها، به برنامه و سیاست تبدیل شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به روند تشکیل مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: اوایل دهه هشتاد ستاد بحران کشور در اتاقی در وزارت کشور خلاصه می شد اما امروز شاهدیم شاکله سازمان شکل گرفته و در تمامی استان ها مدیریت دارد.

وی ادامه داد: به این سازمان به شدت نیاز داریم و حاکمیت نیز به این جمع بندی رسیده است زیرا که در نبود این سازمان، هزینه های چندین برابری برای کشور تحمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه ای تشکیل دهد

سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه ای تشکیل دهد