مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-11سياسي

سرنوشت تأثیر معدل در کنکور 1403 به کجا خواهد رسید؟


برخی از نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در مصوبه تأثیر قطعی معدل در کنکور سال آینده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا خبرگزاری فارس، محاسبه تراز در کنکور سال 1402 بگونه ای بود که عده ای را رضایتمند و در مقابل عده کثیری را هم گله مند کرده بود بگونه ای که بسیاری از کنکوری ها اقدام به ثبت پویشی با حمایت 33 هزار نفری در سامانه تعاملی فارس من با عنوان بازنگری در محاسبه نمرات سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها کرده و در آن خواستار رسیدگی به این موضوع شده بودند.

اما با این حال وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرده بود که از فرمول پیچیده ‎ و عادلانه ای برای محاسبه تراز داوطلب به کار گرفته است.

گله مندی کنکوری ها در محاسبه نمرات سوابق تحصیلی در همین راستا برخی از نمایندگان در نشست علنی روز دوشنبه 20 شهریور ماه نسبت به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تأثیر قطعی معدل در کنکور معترض بوده و موضع گیری هایی داشته اند که بدین شرح است: یکی از این نمایندگان کیوان مرادیان کوچکسرایی نماینده قائمشهر و سوادکوه بوده که در نطق میان دستور جلسه علنی دوشنبه 20 شهریور ماه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تاثیر معدل در کنکور گفته است: نمی دانیم این کار با چه منطقی صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت تأثیر معدل در کنکور 1403 به کجا خواهد رسید؟

سرنوشت تأثیر معدل در کنکور 1403 به کجا خواهد رسید؟