مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-24حوادث

800 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد


جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در پنج ماهه اول امسال بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عادل منیر شامگاه پنجشنبه در نشست تخصصی کمیته های مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با مراقبت و هوشیاری تمام و مشارکت مردم توانسته سوداگران مرگ را در استان شناسایی و اقدامات مهمی را در جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان انجام دهد.

وی تصریح کرد: در این حوزه علاوه بر شناسایی قاچاقچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، در قالب طرح های مختلف به ویژه پاکسازی محلات آلوده سعی شده تا با خرده فروش ها و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز برخورد جدی انجام شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل در پنج ماهه امسال کشف شده که عمده آنها از نوع تریاک و هرویین بوده است.

منیر افزود: 135 دستگاه خودروی قاچاقچیان در این مدت متوقف شده و عملیات بازرسی و کشف انواع مواد مخدر از آنها انجام شده است.

وی متلاشی شدن قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر را در سطح استان با مراقبت های پلیس و نیروهای مردمی یادآور شد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در قالب طرح های مختلف در طول سال تلاش می کند تا جلوی توزیع و مصرف مواد مخدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد

800 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد