مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-11سياسي

خط قرمز نقد سیاست خارجی، منافع ملی است، نه افراد و دستگاه ها


معاون سیاسی وزارت امور خارجه بابیان اینکه خط قرمز نقد سیاست خارجی، منافع ملی است، نه افراد و دستگاه ها، گفت: دولت سیاست خارجی را موضوعی ملی می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه بیستم شهریورماه با حضور در گردهمایی سراسری اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان در اردوگاه شهید باهنر تهران، طی سخنانی به بیان ابعاد و چهارچوب های سیاست خارجی و دستاوردهای دو ساله دولت در عرصه دیپلماسی پرداخت.

بهای امنیت و توسعه وادادگی در قبال آرمان ها و ارزش ها نیست معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به حساسیت امر سیاست خارجی در سامانه حکمرانی گفت: سیاست خارجی عرصه احساس نیست، بلکه میدان باورها، عقلانیت و هوشمندی است.

باقری با اشاره به اینکه عده ای این گونه القا می کنند که بهای امنیت و توسعه ، وادادگی در قبال آرمان ها و ارزش ها است، تصریح کرد: پایداری امنیت و توسعه در گرو پایبندی به آرمان ها و ارزش ها است.

این دیپلمات ارشد کشورمان افزود: کسانی که با پوشش دفاع از ارزش ها تلاش می کنند تا مذاکره را ماهیتاً ضدارزش جلوه دهند، عملاً می خواهند دست نظام برای تأمین منافع ملی را از این ابزار کلیدی و مهم تهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز نقد سیاست خارجی، منافع ملی است، نه افراد و دستگاه ها

خط قرمز نقد سیاست خارجی، منافع ملی است، نه افراد و دستگاه ها