مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-29بين الملل

هشدار شاباک نسبت به ازدحام بیش از حد زندان های رژیم صهیونیستی


روزنامه یسراییل هیوم امروز (سه شنبه) برخی از جزییات جلسه کابینه را که طی هفته گذشته برگزار شد و با محوریت افزایش تنش ها در مناطق کرانه باختری و چگونگی تعامل با ادامه موج عملیات ها بود، - روزنامه یسراییل هیوم امروز (سه شنبه) برخی از جزییات جلسه کابینه را که طی هفته گذشته برگزار شد و با محوریت افزایش تنش ها در مناطق کرانه باختری و چگونگی تعامل با ادامه موج عملیات ها بود، افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه یسراییل هیوم، رونن بار، رییس شاباک در این جلسه نسبت به بحران جدی ای که سازمان زندان ها با آن مواجه است و کمبود مکان برای بازداشت و نگهداری زندانیان به دلیل ازدحام و شلوغی بیش از حد زندان ها به ویژه زندان های زندانیان امنیتی هشدار داد.

وی گفت که این بحران مانعی را مقابل ارتش و شاباک برای ادامه بازداشت ها در مناطق کرانه باختری ایجاد کرده و توانایی آنها برای ناکام گذاشتن عملیات ها را کاهش می دهد.

منابعی در سرویس های امنیتی اشاره کردند که آنچه عوارض این بحران را افزایش می دهد، قانون مصوب ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی است که مقرر می دارد تا قبل از پایان تاریخ آزادی نهایی، آزادی زندانیان امنیتی با احکام خفیف متوقف شود و این امر به شاباک و ارتش این امکان را نمی دهد به دستگیری و ایجاد مکان برای زندانیانی که مرتکب نقض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شاباک نسبت به ازدحام بیش از حد زندان های رژیم صهیونیستی

هشدار شاباک نسبت به ازدحام بیش از حد زندان های رژیم صهیونیستی