مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 23:302023-09-22سياسي

اجرای پویش سراسری «روز بیعت» از نهم ربیع الاول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی امروز در گفتگویی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: - معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش روز بیعت به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با هدف تجدید عهد و پیمان مردم با امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی امروز در گفتگویی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: چند سالی است که در مسجد مقدس جمکران به مناسبت این روز پویش روز بیعت را برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه ما نسبت به امام زمان (عج) عهد و پیمانی داریم که باید هر روز آن را تجدید و یادآوری کرده و وظایف خود را نسبت به امام عصر (عج) از یاد نبریم، افزود: روز نهم ربیع الاول می تواند قله این عهد ها و پیمان ها بوده و تلنگری باشد که بدانیم در عهد و پیمان با امام زمانی هستیم که قرار است جاری کننده عدالت در عالم باشد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه روز نهم ربیع الاول روز بیعت با امام زمان (عج) است تصریح کرد: از همه شیعیان و مؤمنان دعوت می کنیم که در این روز عهد و پیمان خود را با امام مهدی (عج) تجدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش سراسری «روز بیعت» از نهم ربیع الاول

اجرای پویش سراسری «روز بیعت» از نهم ربیع الاول