مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-02اقتصادي

امکان مشاهده تأییدیه های دریافتی و بازپرداخت هزینه های درمانی در «تأمین من»


همزمان با هفته دولت و در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذی نفعان سازمان تأمین اجتماعی، با انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه «تأمین من»، - ارائه 51 خدمت غیرحضوری تأمین اجتماعی در اپلیکیشن تأمین من امکان مشاهده تأییدیه های دریافتی و بازپرداخت هزینه های درمانی در تأمین من همزمان با هفته دولت و در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذی نفعان سازمان تأمین اجتماعی، با انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه تأمین من ، در مجموع 51 خدمت غیرحضوری این سازمان از طریق این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه تأمین من از هفتم شهریور در دو نسخه Android و PWA برای بهره برداری کاربران منتشر شده است.

در این نگارش ویژگی های سرویس مشاهده تأییدیه های دریافتی از مراجع پزشکی، سرویس مشاهده لیست بازپرداخت های هزینه های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری به این برنامه اضافه شده است.

براساس این گزارش مهم ترین بهبودهای انجام شده در این نگارش نیز شامل اصلاح نمایش نسخه الکترونیک در بخش نمایش نسخ افراد تبعی، اصلاح مکانیزم پرداخت و جلوگیری از پرداخت های تکراری، اصلاح سرویس تغییرشماره همراه و اصلاح نمایش سابقه برای برخی از کاربران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مشاهده تأییدیه های دریافتی و بازپرداخت هزینه های درمانی در «تأمین من»

امکان مشاهده تأییدیه های دریافتی و بازپرداخت هزینه های درمانی در «تأمین من»