مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-18سياسي

تخفیف مالیاتی فرزند سوم شامل خانواده های کرمانشاهی هم می شود؟


مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: تخفیف مالیاتی 15 درصدی برای تولد فرزند سوم و به بعد، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در اسفندماه سال 1401 نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تصویب بند الحاقی تبصره 6 لایحه بودجه؛ خانواده هایی که فرزند سوم آن ها از آبان ماه سال 1400 به بعد متولد شده باشند، مشمول تخفیف 15 درصدی مالیاتی به ازای هر فرزند کردند.

بهمن بادکو مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه در رابطه با این قانون و مزایای آن، اظهار کرد: قانون مذکور برگرفته از قانون حمایت از جوانی جمعیت است.

وی ادامه داد: اشخاص مشمول ماده 18 قانون فوق، با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط، برای هر یک از فرزندان سوم و هر تعداد فرزند متولد شده بعد از فرزند سوم (با رعایت شرط تاریخ تولد از اول آبان ماه سال 1400 و به بعد)، بدون اعمال محدودیت درخصوص تعداد فرزندان، به مدت سه سال به شرط تصویب در قوانین بودجه سنواتی می توانند از تخفیف مالیاتی موصوف، استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق مفاد تبصره بند (ت) ماده 1 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مصوب 24 مهرماه سال 1400)، استفاده از معافیت مالیاتی موضوع ماده 18 قانون مذکور، مشروط به آن است که نرخ باروری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف مالیاتی فرزند سوم شامل خانواده های کرمانشاهی هم می شود؟

تخفیف مالیاتی فرزند سوم شامل خانواده های کرمانشاهی هم می شود؟