مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:142023-08-23حوادث

کلاهبرداری 22 میلیاردی به بهانه ارز دیجیتال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال، - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید، فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی که مدعی فعالیت کلان سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال بود آشنا شدم و پس از جلب اعتمادم مبلغ دو میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارز های دیجیتال برای وی واریز کردم و بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکردم و متوجه کلاهبرداری شدم.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ پس از بررسی های همه جانبه، و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی اطلاعاتی از مجرم به دست آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 22 میلیاردی به بهانه ارز دیجیتال

کلاهبرداری 22 میلیاردی به بهانه ارز دیجیتال