مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-31اقتصادي

60 میلیارد تومان اعتبارات ملی آبخیزداری در مازندران مصوب شده است


معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری با اشاره به رشد اعتبارات آبخیزداری در سال جاری گفت: حدود 60 میلیارد تومان اعتبار ملی برای سال جاری مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل مختار پور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با تاکید بر اینکه برای برون رفت از تغییرات اقلیم و مشکل بخش آب باید به آبخیزداری توجه شود، افزود: در همه دنیا به مسائل آبخیزداری توجه ویژه ای می شود.

وی مشارکت های مردمی را در اجرای طرح های مرتع داری مهم دانست و گفت: احیا و توسعه رویشگاه های گیاهی و دریافت پروانه چرا از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان است.

وی با بیان که در سال 400 حدود چهار میلیارد تومان اعتبارات حوزه آبخیزداری بوده است، گفت: این اعتبارات در سال گذشته 25 درصد افزایش پیدا کرده و 364 متر مکعب عملیات مکانیک و و 24 هکتار عملیات بیولوژیک انجام دادیم.

مختارپور میزان اعتبارات ملی آبخیزداری در سال قبل را 41 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیش از هشت هزار متر مکعب عملیات مکانیکی و 312 هکتار عملیات بیولوژیک انجام دادیم.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با بیان این که اعتبارات استانی آبخیزداری در سال گذشته به 5 میلیارد تومان رسیده است، گفت: 37 میلیارد تومان اعتبارات ملی نیز تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیارد تومان اعتبارات ملی آبخیزداری در مازندران مصوب شده است

60 میلیارد تومان اعتبارات ملی آبخیزداری در مازندران مصوب شده است