مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-11سياسي

قالیباف: حضور باشکوه مردم در اربعین نشان داد پیوند مردم با اهل بیت ناگسستنی است


حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین همچون گذشته نشان داد که پیوند ملت ایران و اهل بیت ناگسستنی است.

- رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین همچون گذشته نشان داد که پیوند ملت ایران و اهل بیت ناگسستنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در ابتدا درگذشت جانکاه 6 کارگر زحمت کش در انفجار معدن زغال سنگ البرز شرقی در طرزه دامغان را به خانواده این افراد، جامعه کارگری و آحاد ملت تسلیت می گویم.

اینجانب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ماموریت می دهم که علل وقوع این حادثه را به سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی در تامین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این چنینی و با توجه به اظهارات سایر کارگران و شاهدان عینی مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را با قید فوریت به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این ضایعه جانکاه باید به فرصتی تبدیل شود تا امنیت و ایمنی کارگران زحمتکش معادن مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف گفت: فرا رسیدن سالروز دومین شهید محراب آیت الله مدنی را که به دست منافقان کوردل به شهادت رسید و همچنین مفسر قرآن و اولین امام جمعه تهران آیت الله سید محمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: حضور باشکوه مردم در اربعین نشان داد پیوند مردم با اهل بیت ناگسستنی است

قالیباف: حضور باشکوه مردم در اربعین نشان داد پیوند مردم با اهل بیت ناگسستنی است