مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18دانش

دانشگاه قم بین المللی ترین دانشگاه ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدحسین شریفی رییس دانشگاه قم گفت: ما در دانشگاه قم افتخار میزبانی بیش از 10 هزار دانشجو در حال تحصیل را داریم و علاوه بر آن در حال حاضر حدود 4000 دانشجو از نوزده کشور جهان در این دانشگاه در حال تحصیل هستند .

- رییس دانشگاه قم گفت: دانشگاه قم بر اساس آمار وزارت علوم، بین المللی ترین دانشگاه ایران است و در حال حاضر حدود 4000 دانشجو از 19 کشور جهان در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدحسین شریفی رییس دانشگاه قم گفت: ما در دانشگاه قم افتخار میزبانی بیش از 10 هزار دانشجو در حال تحصیل را داریم و علاوه بر آن در حال حاضر حدود 4000 دانشجو از نوزده کشور جهان در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که دانشگاه قم به تبع آن بر اساس آمار وزارت علوم، بین المللی ترین دانشگاه ایران نیز است.

وی افزود: از دیگر ویژگی های برجسته دانشگاه قم این است که حدود 70 نفر از اعضای هیئت علمی آن افزون بر این که دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند در زمینه علوم اسلامی نیز مجتهد و صاحب نظر هستند و این یک ظرفیت علمی بسیار خوبی است.

رییس دانشگاه قم ادامه داد: دانشگاه قم جزو دانشگاه های برتر و جامع ایران می باشد که در بیشتر رشته های دانشگاهی در مقاطع گوناگون دارای اساتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه قم بین المللی ترین دانشگاه ایران است

دانشگاه قم بین المللی ترین دانشگاه ایران است