مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:112023-09-06سياسي

رییس جمهور: سفرهای استانی عدد ندارد و تا تحقق کارها ادامه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز در جمع جاماندگان اربعین حسینی در امامزادگان باقریه (ع) شهر بیرجند با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: امروز دل ها هوای کربلا و زیارت مضجع مطهر نورانی امام حسین (ع) دارد و  این اجتماع به یاد و نام اباعبدالله است.

وی با اشاره به اجتماع بی نظیر میلیونی در پیاده روی اربعین افزود: همه اینها جلوه عشق و دلدادگی به محضر امام حسین (ع) است و این اجتماع عظیم، اجتماع دلدادگان به حسین (ع) است و می خواهد اعلام کند، حسین جان اگر در عاشورا نبودیم، در کربلا نبودیم و اگر دشمنان تو را به شهادت رساندند و فرزندانت را و ما نبودیم تو را یاری کنیم، اما فریاد استغاثه تو را شنیدیم و از همین جا فریاد می زنیم لبیک یا حسین (ع).

رییس جمهور ادامه داد: سر امام حسین (ع) را بریدند تا نامشان زنده نماند و عاشورا باقی نماند ولی اراده خداوند بر آن شد که عاشورا به جای اینکه روز پایان شود روز آعاز شود و به نسل ها و عصرها منتقل شد.

وی با بیان اینکه خداوند با زبان زینب (س) و ابتکار امام سجاد (ع) کاری کرد که جایگاه امام حسین (ع) در دل ها باشد و قلب ها برایش بتپد، بیان داشت: وقتی نام هر یک از عاشوریان می آید نامشان را با نام عاشورا می شناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: سفرهای استانی عدد ندارد و تا تحقق کارها ادامه می یابد

رییس جمهور: سفرهای استانی عدد ندارد و تا تحقق کارها ادامه می یابد