مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-31سياسي

سیره شهدای فراجا به آحاد مردم منعکس شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز باید تلاش ها، زحمات و سیره شهدای فراجا به آحاد مردم منعکس شود، گفت: همه خصوصا جوانان مطلع شوند چه زحمات و مجاهدت هایی برای تأمین امنیت جامعه انجام می شود و قطعا مهمترین ویژگی برجسته شهدای اخیر فراجا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی امروز در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام علی بیژنی زیبا از شهدای اخیر فراجا ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید، اظهار داشت: شهدا ستون های مستحکم انقلاب و تکیه گاه ملت ایران هستند و همه مردم امروز از دستاوردهای خون مطهر شهدا بهره مند می شویم و متنعم هستیم؛ خانواده معظم شهدا با اهدای این هدایای ارزشمند با اسلام و انقلاب از اجر و پاداش عظیمی برخوردار هستند.

وی افزود: نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده خواهد ماند و خانواده معظم شهدا باید به تربیت و تولید این سرمایه های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی افتخار کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: شهدا انسان هایی فاضل و با اخلاصی هستند که تمام زندگی شان وقف اسلام، انقلاب و خدمت به مردم شده و قطعا پاداش و مزد آنها تنها با شهادت جبران می شود.

کریمی تأکید کرد: مهمترین ویژگی برجسته شهدای غیرتمند فراجا شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی است و این عزیزان با عمل صالح و به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره شهدای فراجا به آحاد مردم منعکس شود

سیره شهدای فراجا به آحاد مردم منعکس شود