مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:102023-08-24سياسي

حقوق والدین شهدا در برنامه هفتم توسعه اصلاح می شود


معاون مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به حق و حقوق والدین شهدا گفت: حقوق والدین شهدا در برنامه هفتم توسعه اصلاح می شود اما حقوق آنها آنقدر نیست که بخواهند امورات خود را مرتفع کنند.

- ایسنا/همدان معاون مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به حق و حقوق والدین شهدا گفت: حقوق والدین شهدا در برنامه هفتم توسعه اصلاح می شود اما حقوق آنها آنقدر نیست که بخواهند امورات خود را مرتفع کنند.

سیدمحمدعلی احمدی شب گذشته در جلسه رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران شهرستان رزن، اظهار کرد: در پست های مدیریتی که فرزندان شهدا و ایثارگران منصوب می شوند، از جامعه هدف انتظار است دو برابر دیگران خدمتگزار مردم باشند و کارکنند چرا که انتظارات از آنها بالاتر بوده و بیشتر در زیر ذره بین هستند.

وی بیان کرد: همه هم و غم مدیریت سطح استان و کشور این است که در انتصاب فرزندان شهدا و ایثارگران در پست های مدیریتی بر مبنای شایستگی سالاری و مدرک تحصیلی مناسب استفاده شود.

احمدی با تأکید بر اینکه یک مسئول در استان و شهرستان ها نباید به خود اجازه بدهد که به خانواده شهدا و ایثارگران کوچکترین بی احترامی را کند، افزود: اگر مادران و پدران ایثارگران به نزد مسئولان می روند، با گشاده رویی به استقبال آنها بروند چراکه برای خود خواسته ای ندارند بلکه پیگیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق والدین شهدا در برنامه هفتم توسعه اصلاح می شود

حقوق والدین شهدا در برنامه هفتم توسعه اصلاح می شود