مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-02اقتصادي

عملکرد ضعیف بانک سینا در مرداد ماه


بانک سینا در گزارش عملکرد مرداد ماه خود در کدال صورت های مالی را از میزان درآمد محقق شده منتشر کرده است که در مقایسه با ماه قبل یعنی تیرماه با کاهش مواجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از نبض بورس، بانک سینا با نماد وسینا در گزارش عملکرد ماهانه مرداد درآمد به دست آمده از تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری ها، اوراق بدهی، سرمایه گذاری ها و کارمزد را تنها 980 میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به تیرماه که هزار میلیارد تومان بوده کاهش محسوسی را نشان می دهد.

کاهش درآمد اخذ شده از بانک سینا از یک سو جای بحث، بویژه در بین سهامداران این بانک دارد، اما از سویی دیگر درآمد 980 میلیارد تومانی برای بانکی که دارای شعبات بیشمار و سپرده گذارانی در سراسر کشور است این شائبه را برمی انگیزاند که این بانک در مقایسه با دیگر بانک های کشور که درآمد های ماهانه بالای 3 تا 5 هزار میلیارد تومانی دارند چگونه رقابت خواهد کرد؟! نکته حائز اهمیت دیگر کاهش تسهیلات اعطایی، درآمد اوراق بدهی و کارمزد های این بانک است که میزان درآمد بانک را در مرداد ماه با کاهش مواجه کرده است که طبعا فقدان منابع مالی، محدودیت هایی را برای ارائه تسهیلات به متقاضیان فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف بانک سینا در مرداد ماه

عملکرد ضعیف بانک سینا در مرداد ماه