مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-10فرهنگي

کازرون به استقبال جشنواره نقالی و حماسه خوانی می رود


نخستین جشنواره نقالی و حماسه خوانی با عنوان ( هزار افسان ) در شهرستان کازرون با محوریت آموزش به نقالان و حماسه خوانان جوان از تاریخ ششم لغایت هشتم مهرماه 1402 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نخستین جشنواره نقالی و حماسه خوانی با عنوان ( هزار افسان ) در شهرستان کازرون با محوریت آموزش به نقالان و حماسه خوانان از تاریخ ششم لغایت هشتم مهرماه 1402 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

در این جشنواره از اساتید حوزه ی زبان و ادبیات فارسی و مدرسین تاتر و نقالی دعوت شده است تا کیفیت اجرای نقالان را مورد نقد و بررسی قرار دهند از دیگر برنامه های این جشنواره حمایت از اجراهای برتر برای اجرا و هم چنین معرفی مناطق باستانی و گردشگری شهرستان کازرون و اجرای نقالان برگزیده در این مناطق تاریخی میباشد.

لازم به ذکر است نقالی ها باید به شکل تک نفره بوده و حداکثر زمان فایل ارسالی برای شرکت در این بخش ده دقیقه خواهد بود که به سه نقل برگزیده لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی برای نقالان و حماسه خوانان جوان در حین برگزاری جشنواره یکی از اهداف این جشنواره است که به تقویت نقاط قوت شرکت کنندگان پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کازرون به استقبال جشنواره نقالی و حماسه خوانی می رود

کازرون به استقبال جشنواره نقالی و حماسه خوانی می رود