مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-26سياسي

تعلق نداشتن به دنیا و شجاعت ویژگی بارز شهید رجایی بود


عدم تعلق به دنیا، موقعیت های دنیوی و شجاعت ویژگی شهید رجایی و تمامی شهدا بوده است و شهیدان آموختند که شجاعت انسان ها را مکتبی و انقلابی می کند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: عدم تعلق به دنیا، موقعیت های دنیوی و شجاعت ویژگی شهید رجایی و تمامی شهدا بوده است و شهیدان آموختند که شجاعت انسان ها را مکتبی و انقلابی می کند.

محمدمهدی اعلایی شنبه چهارم شهریور در یازدهمین یادواره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین در هفته دولت و یادواره شهدای هفته دولت شرایط متفاوت تری را نسبت به استان های دیگر دارد چراکه شهیدرجایی متعلق به این مرز و بوم و برخاسته از این خاک است.

وی ادامه داد: قزوینی بودن شهید رجایی هم باعث افتخار و هم باعث افزایش مسئولیت دولتمردان و مسئولان این دیار است و مردم و مسئولان قزوین در فضایی گذران زندگی می کنند که یکی از شهدای دردانه جمهوری اسلامی در این جغرافیا نفس کشیده است.

اعلایی با بیان اینکه شهید رجایی در خرداد 1312 به دنیا آمده و اگر در قید حیات بودند امسال 90 ساله بودند ولی در 48 سالگی به شهادت رسیدند، بیان کرد: جمله مشهوری از شهید آوینی است که می فرماید که پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند ، سخنی که مصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلق نداشتن به دنیا و شجاعت ویژگی بارز شهید رجایی بود

تعلق نداشتن به دنیا و شجاعت ویژگی بارز شهید رجایی بود