مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-12سياسي

آیا همه گوش ها صدای صور را می شنوند؟


نویسند با این کتاب وعده داده بود قرار است در شیپوری دمیده شود.

صدای این صور به همه خواهد رسید تا ذهن ها را بیدار کند برای موعودی که قرار است بیاید اما آیا همه به سمت آن صدا خواهند رفت؟ - قرار گرفته است.

مشروح متن این یادداشت را در ادامه می خوانید: نویسنده در چهارصد و چهل صفحه تلاش کرده تا مصائب و سختی های انسان های حق جو را برای درک و دریافت حقیقت و یافتن موعود که در داستان پیامبر خاتم (ص) را روایت کند.

کتاب را در ایده ی اولیه می توان نو دانست.

بر خلاف داستان هایی که تا امروز از بعثت خوانده ایم، ظهور اسلام و شرایط ایمان آورندگان را از دیدگاه جدیدی بررسی کرده است.

محمد حسن شهسواری در کتاب حرکت در مه اشاره می کند که ادبیات نو برای تفکر هر ملت حکم اکسیژن را دارد برای خون، چرا که افکارش را تازه می کند و به شما حس زنده بودن می دهد.

کتاب بر خلاف بسیاری از رمان های امروز که مشترک بین بزرگسال و نوجوان است برای بزرگسال نوشته است، بزرگسالی که قصد خواندن ادیبان جدی را دارد.

زمان داستان صور سکوت عهد ساسانیان است و مکانش ایران که زندگی یهودیان ایرانی آن روزگار را در مواجهه موعود را روایت می کند.

اسم رمان و طرح جلد کتاب هم ورودیه ی بسیار خوبی برای جهان داستان است و اصطلاحاً نویسنده اولین قلاب برای جذب مخاطب را خوب انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا همه گوش ها صدای صور را می شنوند؟

آیا همه گوش ها صدای صور را می شنوند؟