مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-27دانش

قول مساعد وزیر علوم برای کمک به تحصیل آنلاین رتبه 25 کنکور


سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه 25 کنکور 1402 شده است، امروز با وزیر علوم دیدار و مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، ساختمان وزارت علوم در پیروزان جنوبی میهمان عزیز و متفاوتی داشت؛ میهمانی که نه استاد و کارمند بود و نه سیاستمدار و مدیر، سیداسماعیل نصراللهی دانش آموز معلول اهل ساری که در آزمون سراسری امسال رتبه 25 گروه علوم انسانی را کسب کرده است به همراه پدر و مادر خود میهمان دکتر زلفی گل در طبقه 16 وزارت علوم بود.

نصراللهی در این دیدار از علاقه خود به رشته فلسفه و نیاز به کلاس آنلاین برای ادامه تحصیل گفت.

او که دانشگاه های تهران و شهید بهشتی را به عنوان اولویت خود انتخاب کرده است از وزیر علوم تقاضا دارد که امکان ادامه تحصیل مجازی و آنلاین او را با توجه به شرایط خاص اش فراهم کند.

قول مساعد وزیر علوم به رتبه برتر کنکور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم ضمن تبریک موفقیت سید اسماعیل نصراللهی در آزمون سراسری، از زحمات پدر و مادر وی قدردانی می کند و تاکید کرد: موفقیت وی علاوه بر تلاش و همت خودش، به اندازه زیادی به تلاش ها و زحمات والدین و دعای خیر آنان بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر علوم برای کمک به تحصیل آنلاین رتبه 25 کنکور

قول مساعد وزیر علوم برای کمک به تحصیل آنلاین رتبه 25 کنکور