مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-21اجتماعي

رونمایی از ناوگان خریداری و نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهر یزد


اتوبوس ها و ون های خریداری شده و تاکسی های نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهرداری یزد در میدان امیرچقماق رونمایی و وارد چرخه سرویس مدارس و حمل و نقل عمومی شد.

- ایسنا/یزد اتوبوس ها و ون های خریداری شده و تاکسی های نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهرداری یزد در میدان امیرچقماق رونمایی و وارد چرخه سرویس مدارس و حمل و نقل عمومی شد.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در این مراسم که امروز پنجشنبه 30 شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تامین سرویس مدارس و خدمات رسانی بهتر به مردم و در اقدامی ابتکاری از چند ماه قبل ستاد مهر شهرداری یزد تشکیل و اقدامات لازم آغاز شد.

وی افزود: نیاز آموزش و پرورش تعداد دو هزار و 300 سرویس سواری و تعداد 400 مینی بوس بود که تا امروز بیش از دو هزار و 500 سرویس سواری و 380 مینی بوس ساماندهی و به آموزش و پرورش اعلام شد تا در اختیار مدارس قرار گیرد.

شهردار ادامه داد: مشکلی در رابطه با تامین مابقی سرویس های مدارس نیز وجود ندارد و امیدواریم مدیران مدارس و مسولان آموزش و پرورش استان همکاری لازم را داشته باشند و در اسرع وقت با شرکت های حمل نقل نسبت به انعقاد قرار داد اقدام کنند.

محی الدینی افزود: قیمت های مصوب نیز اعلام شده و اگر مشکلی وجود داشت مردم می توانند به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام کنند تا اقدامات لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ناوگان خریداری و نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهر یزد

رونمایی از ناوگان خریداری و نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهر یزد