مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:012023-09-22سياسي

امام جمعه همدان: وحدت ملی، قدرت داخلی و تقویت روابط بین الملل را رقم می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه در قرآن خداوند از انسان ها و مومنینی خبر می دهد که در راه خدا  مقاومت می کنند اظهار کرد: در مقابل این افراد، کسانی هستند که شبانه روزی تلاش می کنند اما در راه طاغوت فعالیت می کنند.

وی افزود: در سوره نساء سخن از ملتی است که  در راه خدا مجاهدت می کنند و مؤمنان که تمام اعتقاد آنها حرکت در راه الهی است و شاید بتوان اینگونه بیان کرد که علت پیروزی جوامع ایمانی تجهیزات و ادوات نیست.

امام جمعه همدان تصریح  کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه باعث پیروزی، مقاومت و ایستادگی ملت ما در مقابل همه قدرت های دنیا شد، اراده یک ملت برای قیام در راه خدا بود.

وی با اشاره به اینکه علت پیروزی ملت این بود که فرزندان ما اراده کردند قیام برای خدا داشته باشند ادامه داد: ملتی انقلاب کرده بودند تا  آرمان ها و ارزش های الهی را حفظ کرده و توسعه دهند.

شعبانی با بیان اینکه صدور انقلاب به معنای دخالت در کشورهای دیگر نیست بلکه به معنای توسعه ارزش ها و آرمان های الهی در دنیا یا حضور معنوی است خاطرنشان کرد: آنچه باعث می شود جامعه به پیروزی دست یابد ایمان و اعتقاد ماست به عبارت دیگر قدرت اساسی کشور ما ایمان و اعتقاد جوانان و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: وحدت ملی، قدرت داخلی و تقویت روابط بین الملل را رقم می زند

امام جمعه همدان: وحدت ملی، قدرت داخلی و تقویت روابط بین الملل را رقم می زند