مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-14سياسي

تعیین تکلیف طرح های هادی روستاهای بخش بلده نور تا پایان امسال


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: طرح هادی همه روستاهای بخش بلده شهرستان نور تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد توکلی در بازدید از بخش بلده شهرستان نور به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران که با مجموعه مدیریت طی سفر استانی برگزار شد، اظهار کرد: از 46 روستای بخش بلده شهرستان نور، 45 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند.

وی با بیان اینکه  برای 43 روستا بخش بلده تاکنون طرح هادی تهیه شد است، افزود: طرح هادی 17 روستا اجرایی شد و طرح هادی 5 روستا نیز در دست اجرا است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح های همه روستای بخش بلده تا پایان امسال تعین تکلیف می شود، افزود: در صدور سند نیز برای 12 روستا با هزار 128 سند انجام شده است و 3 روستا نیز در دست اقدام است.

توکلی از پرداخت هزار و 871 فقره تسهیلات مسکن روستایی به روستاییان بخش بلده تاکنون خبر داد و یادآورشد: پرداخت تسهیلات به 87 واحد نیز در دست اقدام است و  بقیه واحدها در مرحله پایان کار قرار دارند.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت و ساماندهی جاده بلده از دو راه دوآب جاده هراز تا پل زنگوله جاده کندوان که به دستور ریاست جمهور به عنوان جاده ملی لحاظ گردید نیز از اولویت های این منطقه است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف طرح های هادی روستاهای بخش بلده نور تا پایان امسال

تعیین تکلیف طرح های هادی روستاهای بخش بلده نور تا پایان امسال