مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-09اقتصادي

هتل و فروشگاه در فرودگاه شیراز احداث می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و حجم پروازها، ساخت هتل و فروشگاه یا نمایشگاه دائمی در این مکان در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و حجم پروازها، ساخت هتل و فروشگاه یا نمایشگاه دائمی در این مکان در دستور کار قرار دارد.

سید مهدی خادمی در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز گفت: فرودگاه به ویژه فرودگاه های بین المللی به عنوان نخستین پنجره ورود به کشور، ما را در معرض قضاوت مخاطب و مسافران داخلی و خارجی قرار می دهد و یک فرصت مناسب برای معرفی قابلیت ها و توانمندی ها است.

به نقل از استانداری فارس، خادمی ادامه داد: استان فارس با توجه به موقعیت استراتژیکی که در هاب جنوب کشور و ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و خط ترانزیتی که به کشورهای حوزه قاره اروپا و آمریکا انجام می شود یک فرصت و امکان خوب است که بتوانیم برای زمینه جذب مخاطب از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های موجود در این فرودگاه و توانمندی و پتانسیل های اقتصادی، تجاری، بازرگانی و فرهنگی فارس برای جذب مخاطب می توان بهره برد، گفت: با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل و فروشگاه در فرودگاه شیراز احداث می شود

هتل و فروشگاه در فرودگاه شیراز احداث می شود