مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-23اقتصادي

واردات لوکوموتیو موجب تعطیلی خط تولید واگن پارس می شود


مدیرعامل شرکت واگن پارس مپنا اراک گفت: با واردات لوکوموتیو عملا سرمایه های هزینه شده در خط تولید شرکت بر باد می رود؛ در این صورت باید خط تولید لوکوموتیو را غیرقابل استفاده بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مرتضی ملانژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اوایل سال گذشته مجوز واردات لوکوموتیو دسته دوم توسط دولت صادر شد، علیرغم اینکه با هیچکدام از سیاست های دولت همخوانی نداشت؛ این اتفاق در زمان وزیر وقت صمت روی داد که عملا باعث تعطیلی خط تولید لوکوموتیو واگن پارس شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی خط تولید لوکوموتیو باعث سرخوردگی و بیکاری متخصصین ساخت لوکومتیو شد، افزود: مسوولین شرکت اعتراض و پیگیری های خود را از سازمان بازرسی، وزارت صمت، استانداری و.

انجام دادند اما متأسفانه مثمر ثمر واقع نشد.

مدیرعامل شرکت واگن پارس مپنا اراک ادامه داد: بعد از صدور این مجوز شرکت های دیگری که متوجه شدند می توانند لوکوموتیو دسته وارد کنند، قراردادهایی را که منعقد کرده بودند به حالت تعلیق درآوردند.

ملانژاد با بیان اینکه خط تولید لوکوموتیو در شرکت با سرمایه گذاری فراوانی راه اندازی شده بود اضافه کرد: راه اندازی این خط بارقه امیدی بین کارکنان و مهندسین شرکت مبنی بر اخد سفارش های جدید ایجاد کرده بود، به یکباره اتفاقی که نباید، افتاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات لوکوموتیو موجب تعطیلی خط تولید واگن پارس می شود

واردات لوکوموتیو موجب تعطیلی خط تولید واگن پارس می شود