مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-01سياسي

جریان مقابله با استعمار و استکبار یک نگاه جهانی است


جریان مقابله با استعمار و استکبار یک نگاه جهانی است و حفظ این تفکر و زنده نگه داشتن این جریان باید در بین همه ملت ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا اظهار داشت: آنچه که به دنیا و آخرت مردم ارتباط مستقیم دارد بانکداری بدون ربا است اما بعضی از بانک ها اعتقادی به این قانون ندارند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: چاپ بی رویه پول توسط بعضی بانک ها و قرار دادن آن پول در اختیار تعداد محدودی از سهامداران، سبب اختلاف طبقاتی در بعد اقتصادی و فرهنگی می شود.

وی گفت: در این روش عده محدودی سود می برند اما تورم و مشکلات چاپ پول بر زندگی همه مردم تقسیم می شود، همان کاری که دلار با مردم دنیا انجام می دهد و تورم دلار بر همه مردم دنیا تقسیم می شود.

وی یادآور شد: نظام اقتصادی ربوی و به تبع آن اختلاف طبقاتی دستاورد نظام اعتقادی، سیاسی و اقتصادی یهود تحریف شده است.

پهلوزاده از مهمترین فعالیت های اقتصادی این دولت را راه اندازی بیش از پنج هزار کارخانه تعطیل و یا نیمه تعطیل برشمرد که سهم به سزایی در اشتغال جوانان این مملکت دارد.

وی گفت: طرح مهمی که در استان ما و در عسلویه به بهره برداری رسید افتتاح فاز 11 پارس جنوبی بود که بعد از 20 سال انتظار و 2 دور وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مقابله با استعمار و استکبار یک نگاه جهانی است

جریان مقابله با استعمار و استکبار یک نگاه جهانی است