مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-29اقتصادي

افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در البرز


به همت ستاد دیه استان البرز، روند کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بدهکار مالی در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی سال گذشته رشد 20 درصدی داشته است.

- علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه با تلاش و پیگیری های ستاد دیه و خیرین استان، 205 زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد از زندان های استان البرز آزاد شده اند.

چهارمحالی اظهار کرد: زندانیان آزاد شده شامل 192 مرد و 6 خانم با بدهی بالغ بر 3هزار میلیارد و 355 میلیون ریال بوده که از طریق کمک های بلاعوض ستاد دیه، پذیرش اعسار، کمک خیرین، آورده زندانیان، ارایه تسهیلات کم بهره و تخفیف شکات از زندان آزاد شده اند.

    مدیر کل زندان های استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و کمک های انسان دوستانه خیرین افزود: پرونده محکومان مالی به نحوی است تا بدهی پرداخت نشود امکان آزادی میسر نمی شود، لذا در صورتی که خیرین و نهاد های مرتبط در این خصوص وارد گود نشوند امکان دارد یک محکوم سالیان زیادی را در زندان سپری کند.

  چهارمحالی خاطر نشان کرد: دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و اصلاح ذات البین یکی از وظایف ستاد دیه و مددکاران زندان هاست و بیش از 10 درصد کل بدهی را شامل می شود که از ابتدای سالجاری تا کنون؛ شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در البرز

افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در البرز