مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:312023-08-23سياسي

دولتمردانی کوچک در قامت فرماندار


خبرگزاری فارس، شفت؛ حمیدرضا دنیادیده - هفته دولت یادآور 2 اسوه علم و تقوا، شهیدان محمدعلی رجایی، رییس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر است که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند؛ دولتی پاک و شجاع، دلیر و سیاس، مدیر و مدبر، وحدت بخش و دشمن شکن.

دولت شهید رجایی، دولتی انسان ساخته در مکتب اسلام دولت شهید رجایی، دولتی انسان ساخته در مکتب اسلام و مدرسه انقلاب بود؛ دولتی بود که افراد جامعه را با رفتار خود به فکر و تغییر رفتار وا می داشت؛ دولت شهید رجایی مینیاتوری از دولت تمدن ساز و الگویی برای حکمرانی در عصر کنونی بود که استمرار چنین روحیه و مکتبی موجب بالندگی و افتخار کشور شده است.

همچون رجایی ها در حال ساخته شدن هستند رخت بستن شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 از دنیا، شروعی برای پرورش دولتمردانی در مکتب انقلاب اسلامی ایران بود، دولتمردانی که طی نسل ها، ساخته شدند، به مردم تا حد توان و وسع خود خدمت کردند و همچنان نیز در حال ارائه خدمت به مردم هستند؛ دولتمردانی که اکنون نیز پشت میز و نیمکت های مدارس ما ساخته می شوند؛ بله ساخته می شوند دقیقاً مثل دانش آموزان کشور ما، استان ما یا همین دانش آموزان شهرستان شفت.

دانش آموزان شفتی، مستعد دولتداری دانش آموزانی که در سنین پایین خود در مکاتبه با فرماندار شهرستان شفت در پویشی که توسط مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردانی کوچک در قامت فرماندار

دولتمردانی کوچک در قامت فرماندار